tisdag 13 mars 2012

Luminess Air

Som jag har skrivit innan har Spot and Tell gett mig chansen att prova Luminess Air.

Först ut är UV-free tanning vilket är som brun utan sol.
Man sprayar på solbrännan och bättrar på när det behövs.
 En solning sitter kvar i ungefär två veckor.
 
För att se hur smidigt det är kan ni kika på klippet nedan.
  
Är det så enkelt som filmen visar redan första gången?

Ja, nästan i alla fall! Jag fick för mig att jag skulle göra första försöket en söndag kväll när jag äntligen fått en bunt ungar i säng. Kanske inte det smartaste första gången. ;o)

Att sätta ihop dom få delarna är enkelt, tänk bara på att inte vända upp och ner på flaskan medan du sprayar - den läcker då. Jag vet, av erfarenhet.

Jag stod i vårt trånga badrum och sprayade och när jag inte riktigt hade fått in tekniken kändes det lite trångt att stå där plus att skenet i badrummet inte är det bästa. Så jag lyckades ge mig själv ränder på baksidan av benen. Kanske inte så supersnyggt men å andra sidan lärde det mig att ha lite bättre koll på det jag gör.

Vad jag tyckte? Det var ganska lätt och blir nog ännu lättare när man får in snitsen ordentligt. 1,5 vecka efter att jag sprayat på färgen sitter en hel del kvar och då har jag jobbat (vilket innebär regelbundna duschar) och dessutom varit sjuk med en massa feber och tillhörande svettningar... Så kvalitetsmässigt har jag inga klagomål!!! Eller, jag har inga klagomål alls!

Mitt tips är däremot att man ska ha gott om tid på sig första gången för att få in snitsen för bästa resultat!

2 kommentarer:

  1. Åh nu är det nog dags för mig att prova den där också...

    SvaraRadera
  2. Åh det där skulle jag vilja prova!
    Hälsningar blekfisen...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...