lördag 17 mars 2012

Frisyrer, gottis och mästerkatter...

Sitter med grabbarna på tåget hem. Vi har varit i stora stan på äventyr!

Vi började med att leta skor till mig. Gick inte bra... Sen köpte vi biobiljetter innan vi gick vidare till en frisör precis bakom Kungshallen. Där fick grabbarna varsin klippning innan vi snabbt slängde i oss lite lunch på McDonalds innan bion började. Ja, vi hann ju köpa lite biogodis med. ;-)

Vi såg Mästerkatten i stövlar. Helt okej film.

På vägen tillbaka till tåget sprang vi in på Lindex för att köpa ett par byxor till mig. Fick ta dom en storlek mindre än jag brukar då min vanliga storlek blir alldeles för stor. Så nu hoppas jag att dom passar för jag hann inte prova. ;-)

8 kommentarer:

  1. Grattis till mindre storleken och kul att du bloggar igen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr funkade inte den storleken heller... Så skumt hur L är superstor och M superliten...
      <3

      Radera
  2. Vilken härlig dag ni verkar ha haft!
    kram

    SvaraRadera
  3. Mysig dag :)

    Själv slutade min utekväll med en hemmakväll med familjen.
    Min barndomsvän som jag skulle till fick åka in med ambulans till sjukan :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättehärlig dag!

      Men oj, lät inte kul med din kompis. Hoppas det gick bra!

      Radera
  4. Det låter helt underbart, och precis så borde man spendera tid lite oftare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska nog försöka få till såna här dagar oftare! Idag är det tjejernas tur!

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...