torsdag 2 februari 2012

Vilken dag är det...?

På nyheterna rapporteras det om ishalka och kommande snökanon. Jag är väldigt nyfiken på hur vädret verkligen kommer bli... En sak är säkert. Det är fortsatt kyligt ute. Det blir så det vackert gnistrigt ute!

Igår tog jag det bara lugnt. Sov middag på soffan. Känns helt sjukt att jag sover middag och många timmar på nätterna utan att känna mig utvilad. Medicinerna har äntligen dämpat hostan lite och det känns inte lika "tjockt" i bröstet nu. En del av sjukdomskänslan har släppt. Men i stället har jag fått den här hemska tröttheten och envisa huvudvärker. Och med huvudvärken kommer ringandet i öronen...

Och helst ska det vara en bunt griniga, gnälliga ungar med samtidigt... :-S Skönt är i alla fall att två av dom ska bo hos mormor och morfar en natt i helgen.

Idag blir det nog ännu en lugn dag. Jag har fått lotten att hämta hem alla barnen idag då maken ska iväg. Hur han lyckas komma ihåg sånt känns otroligt, jag minns knappt vilken dag det är... ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...