söndag 19 februari 2012

Vårtecken

Vårkänslorna bara ökar mer och mer för varje dag. Knoppar i rabatten och intensiva regnskurar kombinerat med plusgrader. Visst, det kom lite snö med men det regnade bort igen. Tyvärr misstänker jag att regnet och plusgraderna ser till att det blir ett sportlov utan snö för att det sen igen kommer bli snö en sväng efter lovet innan våren på allvar tänker börja dyka upp.
Men oavsett så njuter jag av dom vårtecken som redan visar sig.

Fågelkvitter och ljusare dagar är andra vårtecken. Kan man annat än att bli glad? Jag blir det i alla fall!!!

1 kommentar:

  1. Här har vi haft snö på sportlovet men vi har ju v 7 här nere :)
    Tycker det är tråkigt att snön regnar bort. Den kunde ju iaf fått stanna februari ut.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...