fredag 6 januari 2012

Humöret på topp!

Det ligger i alla fall lite snö kvar efter gårdagens snöande! Så härligt! Så ljust! Och solen skiner! Lägg till några minusgrader på det. Jag njuter!!!

Och barnen med. Eller två av dom i alla fall. Oskar och Emilia klädde på sig och drog ut direkt efter den sena frukosten! :-)

När Malin kom strax efter sju i morse vaknade jag på strålande humör och det var inte alls så svårt att komma upp som det varit sista veckan!

Ge mig mer vinter tack! Jag vill må så här varje morgon!

1 kommentar:

  1. Vad vackert! Första frosten kom till oss i natt! Fast jag önskar också lite snö! Hoppas att du haft en härlig dag! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...