torsdag 5 januari 2012

Den ultimata middagsmusiken?

Ibland är det så där lite extra kul att kolla sin mail!
Idag hade jag fått ett mail från Spot and Tell om en hemmaspotting med Gato Negro!
Spottingen innebär att bjuda hem sina vänner, äta gott och komponera en musikalisk upplevelse till maten... Vem vill inte det?

Nu håller jag tummar och tår för att jag ska bli en av dessa utvalda bloggare som får en chans att vara med på denna spotting!

Det vore ju en superskoj grej att göra till min födelsedag om ett par veckor då jag redan nu planerar in att bjuda in mina bästa vänner. Musiken är redan från början ett givet inslag då så varför inte ta det steget längre och skapa den där lilla extra upplevelsen. Att jag och mina vänner sen dessutom har väldigt blandade musiksmaker innebär ju att vi måste prova oss fram med nånting från var och ens favoritmusik oavsett musikslag!
Jag ser redan nu framför mig vilken härlig musiklista vi skulle skapa med allas våra olika smaker!

Att dessutom dricka lite Gato Negro till gör mig absolut ingenting då det har kommit att bli lite av en favorit här!

Håll tummarna för mig att jag kommer med nu, det vore ju den perfekta födelsedagspresenten! ;o)

4 kommentarer:

  1. Låter sannerligen som en perfekt middag!!
    I´m in! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag fick oxå mailet men jag orkar sannerligen inte med att anordna och fixa....

    Men jag önskar dig lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Jag funderade också på att vara med och motivera för att vinna en hemmamiddag men jag har nog inte så många vänner som vill gå med i spot and tell :-(

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...