tisdag 13 december 2011

Utslagna barn...

Vi är en trött familj idag. Vi gick inte upp så mycket tidigare än klockan normalt ringer.

Skillnaden är att idag var det inte frukost i lugn och ro utan klä på hela familjen och gå till dagis. Men om vi hade kommit upp lite tidigare som det var tänkt hade vi inte ens behövt stressa. ;-)

Först var det Luciatåg inne hos Emilia. Dom var så fina och sjöng så duktigt!

Därefter blev det sångsamling inne hos Malin som följdes av frukost med julskinka, pepparkakor och lussekatter. :-)

Dagen sen var ganska lugn. Vi handlade lite och plockade hemma. Och lite välbehövlig datortid hanns med. :-)

Efter middagen var det dags att gå till skolan. Sebastians klass (treorna) och förskoleklassen gick luciatåg. Väldigt fint. Men jag var förvånad över alla föräldrar som applåderade mitt i!!!

Nu har vi just kikat på Tjuvarnas Jul. Jag är riktigt förtjust i den!

Ännu mer förtjust blir jag när ungarna är i säng... Dom är en aning trötta och tramsiga nu...

4 kommentarer:

  1. Jag skulle MER än gärna lägga mig i sängen och sova nu!! Men jag har en komplitering på min tenta som måste göras.. så om jag bara tar mig i kragen och gör det NU så får jag lägga mig sen :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är julkalendern bra i år, vi sitter klistrade varje kväll här hemma :)

    SvaraRadera
  3. Ewa - oj, då ska inte jag gnälla. Jag kunde iaf bara vara. :-)

    Lilith - ja, den är både mysig och rolig.

    Britta - ja! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...