torsdag 1 december 2011

Nedräkningen har börjat!!!


Efter en lagom lugn dag igår med en massa läsande från mitt håll (jag fick äntligen tag på den 5 boken i House of Night) så hade vi Tonys familj hemma på födelsedagsfika på kvällen.

Camilla var supersnäll och bakade sina Ösmobullar = så goda bullar fyllda med en grädd-vaniljkrämsblandning och sen doppade i socker. Alla tyckte det var supersmaskigt!!! Tack Camilla!!!

Idag är det, i fall någon skulle ha missat, den 1 december! Shit vad tiden går snabbt!!!
Vi valde att inte låta barnen se på julkalendern mitt i frukostkaoset då dom ändå kommer se den i kväll. Typiskt bara så kom jag nyss på att jag missar det då, jag jobbar ju till sju! Ja, ja, får väl kika på det på webben när jag kommer hem.

Tittar ni på julkalendern? Köper ni tvkalendern? Och lyssnar ni på julkalendern på radion?

8 kommentarer:

  1. Här ser tjejerna på julkalendern... men vi köper inte tvkalendern..
    Och nej.. radion lyssnar vi inte på heller..

    :)

    SvaraRadera
  2. Här kollade vi på kalendern och har även köpt1 kalender att öppna luckor (inte tonåringen då) radio lyssnar vi inte på alls
    Jag jobbar till 21 ikväll

    SvaraRadera
  3. De där bullarna såg ju ruggigt goda ut på FB. Vet att vi hade såna på något café i Örebro, men jisses så ont i magen man fick om man åt mer än en... ;)

    Klart man måste titta på julkalendern! I år har den ju i alla fall potential skulle jag säga!

    SvaraRadera
  4. jag har längtat och så sov vi till åtta typiskt får bli tidigare middag 24 dagar nu då så får jul kalendern bli kvällarnarnad projekt:)

    SvaraRadera
  5. Jag är så förvirrad att jag inte minns om jag tacka dig men vill ju inte missa så tack för gratulationerna!! =D

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fan ser att din knuff.se funkar bra med bloggar men min visar olika ibland och visar inte alla länkningar. =/

    SvaraRadera
  7. Jag såg på julkalendern i går och jag tror att den kommer bli jättebra :) känns precis som en julsaga. Kram

    SvaraRadera
  8. Ewa - Ja, vi tittar men lyckas inte komma ihåg att lyssna. ;o)

    Beatrice - jag ska nog inte gnälla på min arbetstider. Slutar iaf inte senare än 19... ;o)

    Alfvan - hihi... minns inte vad bullarna heter från början men dom finns i annan tappning med!
    Supergoda!
    Och ja, det känns som att kalendern tar sig mer och mer!

    Virre - hehe.. Och här äter vi alltid middag långt före sex så det är inget problem. Klockan sex ska barnen vara ombytta och klara. ;o)

    Ann-Sofie - Aha.. Men pingar du den då?

    Marie-Louise - ja, nu har jag bara sett 1,5 avsnitt men den tar sig helt klart!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...