torsdag 15 december 2011

Måste skynda, måste hinna....

Ungefär så känner jag mig.
Det känns som att allt och alla drar i mig och samtidigt inte.

Tiden rinner i från mig på samma gång som jag vet att jag har en hel del tids över. Och stressen ska vi inte tala om. Den kommer titt som tätt. Både stress som är berättigad och sån jag inte borde känna. Det blir ju inte lättare av att dagen idag har varit lite stressigare på jobbet. Dels började dagen med att det inte gick några tåg så jag fick stå och frysa och vänta på en ersättningsbuss i en halvtimme och kom för sent till jobbet. Jobbade i kapp mig men ändå, stressen kändes...

Har kommit hem lagom till ungarna ska i säng och sen orkar jag inte så mycket mer. Eller jo, igår fick jag ett ryck och rensade massor i köket. Kändes bra efteråt! 

I morn jobbar jag sista dagen den här veckan. Sen är jag ledig hela helgen. Skönt!!!
Hade tänkt bjuda hem Sofia i morn men det verkar som att Malin åkt på en släng av dagis magsjuka. Hon är rejält skum i magen. Så imorn får tjejerna vara hemma.
Ja, ja, jag får väl tvinga maken att dricka vin med mig istället. ;o)

Nu ska jag se klart på Fråga Olle och sen kasta mig i säng...


2 kommentarer:

  1. Hej Linda ! Har följt din blogg ett bra tag nu :-) Min kompis postade den på facebook och sedan dess är jag fast. Det är kul att kika in här och se om du skrivit något nytt inlägg, du skriver jättefint! :-) Ska fortsätta läsa dig troget ;-) Fråga olle är hur bra som helst! :-D

    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Och kul att du gillar det jag skriver!

    Och ja, jag gillar Fråga Olle jag med! Alltid lär man sig nåt nytt! :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...