fredag 30 december 2011

Jag och min soffa...

En gång i tiden ärvde vi en kökssoffa och ett köksbord från makens syster. Det är såna där rejäla furumöbler som kanske inte är världes snyggaste men oj så bekväm soffan är med ett par kuddar. Dessutom är det helt okej att med gott samvete nån gång i bland vila en fot på bordet. ;-)

Det är precis så jag tillbringat stunden efter maten i dag när alla andra var nöjda men jag hade vin kvar i glaset. :-)

Hoppas alla ni andra har en härlig näst sista kväll på året!!!

5 kommentarer:

  1. jag tyckte dina köks möbler va riktigt snygga

    SvaraRadera
  2. Himla praktiskt med en kökssoffa att knöla in ungarna i :-) Eller jag menar på såklart ;-)

    SvaraRadera
  3. Oh så hade jag gärna legat med must och en bok!

    SvaraRadera
  4. Virre - Tack! Jag tycker inte att dom är världens snyggaste men dom är bra iaf! :o)

    Martina - hihi

    Lilith - du är så välkommen!!!

    Fnulan - nä, blev bara vin! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...