fredag 4 november 2011

Tävling i samarbete med Miss Dee

AVSLUTAD TÄVLING!!!!!

Det är dags för en tävling i samarbete med MissDee


Så här beskriver MissDee sig själva


Miss Dee är ett svenskt familjeföretag, som drivs och ägs av familjen Nyström, och med kontor och lager i Göteborg, servar vi mode- och inredningsbutiker över hela Europa.


Vi är väldigt stolta över vår design och kvalitet och vill poängtera att alla våra smycken har designats i egen regi av tvillingarna Pia och Eva Nyström.

Smyckena är givetvis fria från nickel, bly och kadmium.
"Jag tävlar hos LindaW.se om ett smyckeset Tribeca från MissDee!
Tävla HÄR du med!"

Alla kan vara med och tävla, oavsett om du har blogg eller inte!

Tävlingsregler:
*Länka i blogg eller på facebook med bild
*Motivera varför just DU ska vinna.
*Gilla MissDee på facebook
*Gilla/lägg till LindaW.se på facebook/bloglovin


(för att ditt svar ska vara godkänt krävs att du gör alla steg)

Tävlingen avslutas den 18/11 kl.20:00

Glöm inte att lämna mailadress, namn på facebook och vilket gillanummer du fick på bloglovin om du gillar där. :o)

Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Jag är på! har länkat på bloggen
    http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/november/miss-dee.html

    motivering:
    jag skulle vilja vinna det eftersom min pappas fru fyller 60 i december och hon skulle då få det i 60 års present =)

    gillar på face, båda sidorna; maria Thorsén

    gillar inlägget på bloglovin

    SvaraRadera
  2. Jag är supergärna med och har tipsat här http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/11/miss-dee_05.html

    Vill vinna eftersom jag älskar Miss Dee men tyvärr inte äger något eget smycke från dem. Har länge suktat efter att få bli ägare till ett men plånboken nekar mig detta.

    Gillar på fb - Anna Berglund

    Följer dig på bloglovin redan

    SvaraRadera
  3. Jag är inte med och tävlar men har lagt en blänkare i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/miss-dee-1811.html

    SvaraRadera
  4. jag är med och tävlar.
    jag vill vinna för jag älskar detta märke, men har tyvärr inte råd att köpa något från dem, då jag är student på affärshögskolan, men jag skulle verkligen vara i behov av deras smycken när jag ska gå ut i arbetsvärlden, men kommer dock heller inte då ha råd med dem, därför vill jag vinna.

    Gillar på FB - My Throlin
    Följer på bloglovin. Nr 23 där.

    tipsat om tävlingen på min blogg: http://thetruelovestories.blogg.se/?tmp=05155722

    SvaraRadera
  5. Jag är med: http://mariak.devote.se/blogs/13770774/halsband.htm#WriteComment

    Jag vill vinna för jag såg ett liknande halsband när jag reste men kunde inte köpa det p.g.a var slut.. Så skulle varit roligt att vinna det nu!
    Har gjort allt! :)
    gilla nummer: 2
    facbooknamn: maria arvidsson
    mail: tivolimaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill så gärna vara med, ägde armbandet Madison från Miss Dee ( Mitt favoritarmband!!) som jag tappade bort och jag grämer mig något fruktansvärt över det så nu hoppas jag på en ny chans med detta vackra smyckeset. Gillat Miss Dee och Lagt till Linda W på facebook

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag vill vara med och tävla!
    Jag har gillat på FB ! (Annika Nilsson) och även tipsat om tälvingen på FB!

    Jag vill vinna för att jag blev störtförälskad! Smyckena från MissDee är verkligen supersnygga och unika! Jag hoppas få gå på arbetsintervjuer iklädd detta snygga halsband. Är helt övertygad om att det kommer bringa både tur och lycka! ;)

    Annika Nilsson, aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar. har delat tävlingen på face book, Gillat Miss Dee på face book, delat tävlingen till min face book och gillat Linda wpå sin face book.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  9. Hej, jag är gärna med! :)

    1. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/november/smyckeset-tribeca-1811.html
    2. Jag vill vinna detta för att skämma bort mig själv helt enkelt! :D Inte ofta jag lyckas göra det för bär det av mot stan för shopping kommer jag ALLTID hem med saker till alla utom mig själv, dotter får det mesta ;)

    3. Gillar Miss Dee på FB! (Sandra Li)

    4. Gillar bloggen på FB! (Sandra Li)

    /Sandra Li
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...