fredag 4 november 2011

Ändrade planer!

Blidde ändrade planer. Kom inte iväg hemifrån idag.

Men är ändå nöjd. Har röjt två barnrum varav det ena såg ut som om en orkan dragit fram i det. Och så toppade jag det med en dammsugning.

Jag har dessutom ring lite samtal och kollat upp lite saker när det gäller jobbet... Fick väl ungefär det svar jag förväntat mig och kanske inte riktigt det jag ville höra... Men, men... Det blir nog bra! Nu väntar jag på att chefen ska bli frisk så jag kan reda ut lite annat.. Börjar känna mig lite stressad, är ju bara ett par veckor kvar innan jag ska börja jobba...

Kan ni fatta att Malin redan på måndag ska börja påm dagis!?! Shit vad tiden har gått snabbt!!! Men det blir nog bara bra. Hon älskar ju att hälsa på på dagis!

Senare i dag kommer det dessutom att dyka upp en tävling här i bloggen så glöm inte att kika in!

2 kommentarer:

  1. Har också städat badrum idag. Inte det roligaste man kan göra en fredag men det är nödvändigt mellan varven.

    Hoppas på en fin kväll för dig!

    SvaraRadera
  2. Men å andra sidan är det såååå skönt att få det gjort! Då slipper man tänka på det under helgen! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...