torsdag 24 november 2011

Snö och människoätande fiskar



Ännu en grå dag är här! Och nä, jag är faktiskt inte så förtjust i det! Jag vill ha vinter nu! Snö och kyla! Gnistrande vackert och ljust ute!

Jag har svårt för när det är bara grått, grått, grått... Det höjer ju inte direkt humöret!
Så  ser ni solen får ni gärna dela med er!! :o)

Just nu sitter jag och väntar på att Martina ska höra av sig. Eventuellt ska vi ta oss iväg på Fish spa idag. Ska bli lite spännande att testa i så fall...

3 kommentarer:

  1. Ja jag vill också ha snö så man får en frisk luft och lite ljus istället för grått och fuktigt.

    SvaraRadera
  2. Underbart väder idag!!!! Sooool i massor, 10 plus och lek i vattenpölarna!!!

    SvaraRadera
  3. Lilith - precis så känner jag!!!

    Linda - visst blev det fint väder, men jag vill inte ha höst nu, jag vill ha vinter!!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...