torsdag 24 november 2011

Räkor istället för fiskar!

Tyvärr fanns det inga tider för mig och Martina på fish spa idag. Synd men sånt som händer.

Istället valde jag att besöka Sofia. Kollade in hennes nya, snart klara, badrum med en fin röd fondvägg.
Hon bjöd på pitabröd med grönsaker och räkor i. Smaskens!

Nu sitter jag på tåget hem. Det är dags för utvecklingssamtal hos Emilia. Ska bli spännande. Speciellt som hon är inne i en så ohärlig period. :-)

Och vet ni? Solen skiner och det är varmt och höstigt ute! För även om jag egentligen vill ha vinter är det här bättre än grådasket! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...