tisdag 22 november 2011

Lördagens We R Family!

I lördags mötte jag upp Martina i stan och så gick vi på Loppi's We R Family!
Den här gången var det ett barnfritt event och det var riktigt trevligt måste jag säga. Det blev en helt annan ljudnivå i lokalen och jag upplevde att det blev lite mindre stressigt med.

Charlotta pratade om Loppi - ni vet väl vad Loppi är? En köp/sälj/auktionssida och som samtidigt arbetar för miljön!

Därefter var det dags för bloggpanelen som bestod av Linda Skugge, Hannah Graaf och Cecilia Blankens. Det pratades blandat om bloggande och hur man blir en bra bloggare. Intressant! Tycker det är kul att höra andra prata om hur dom tänker om sina bloggar.

Men det var inte bara bloggpanelen som pratade.
Disney on Ice presenterade åtets show "Princesses and Heroes" och åh så gärna jag skulle vilja gå på den med barnen. Jag har varit på den en gång för en herrans massa år sen och har bara positiva minnen!
HSB pratade om bospar och om deras pepparkakshustävling! Klicka på länken så kan du vara med och tävla du med!
En nygammal favorit var med också. Stor & Liten. Ni kommer väl ihåg den stora leksaksaffären som fanns innan BR tog över? Nu har dom kommit tillbaka, fast på internet! In och kika vetja!
 
Dessutom bjöds vi på te och kakor av Tehuset Java. Jag drack ett väldigt gott kanelte som jag nog kommer handla hem sen.

Dessutom var bland annat Oii Design, Allt för föräldrarInreda.com och Geggamoja (där jag, till Oskars stora lycka fick en fin mössa) på plats.
Jag är riktigt nöjd med denna We R Family och dessutom träffade jag en massa härliga människor!
Det är ju faktiskt kul att träffa ansiktena bakom bloggarna!
Och i lördags fick jag äran att träffa Linda, Anna, Alfvan, Ewa och så hann jag vinka till Bambi...

1 kommentar:

  1. Ja det är det som är så tråkigt med att inte bo där såna events ordnas. Att man aldrig får träffa alla underbara personer bakom de bloggar man läser.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...