måndag 31 oktober 2011

Måndagslistan ♥

Idag måndag är jag glad för att
- solen skiner för fullt och det är ett härligt väder ute!
- grabbarna fick en sån härlig start på höstlovet
- i morn är det november och julgardiner och annat pyssel är nära nu!!!
- jag hade riktigt skoj i fredags med Sofia, Andrea och Ellis. Och Johanna!
- helgen blev jättebra med massor av härliga skratt!
- jag under förra vecken lyckades hålla mitt mål med 15000 steg under fem dagar och bara en dag under 10000 steg!
- jag har mina underbara man och våra barn!!! ♥♥♥

Tanken är att listan ska peppa inför kommande vecka och det är JennyN som ligger bakom. Mina andra måndagslistor hittar du här.
Gör en lista du med vetja. Vad är du glad för den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...