onsdag 28 september 2011

Stressa, stressa

Fullt ös medvetslös...

Nästan i alla fall.

Medan jag tog tjejerna och gick och lämnade först grabbarna i skolan och sen Emilia på dagis passade Tony på att börja tvätta i tvättstugan. För vad är inte mer passande än att vår tvättmaskin verkar ha gett upp. :-S

Efter att Emilia var lämnad tog jag en hink och gick upp på andra gården och plockade nästan 15 liter fläderbär och en korg äpplen. Så här ska det kokas fläderbärssaft. För första gången... Lite nervöst. ;o)

Har dessutom suttit och laddat upp en massa bilder till en fotobok där erbjudandet gick ut idag. Phu, tog sin lilla tid! Kul var det!

Nu sitter jag här tokstressad... Ska ta bussen om tio minter och hinna betala fotoboken innan. ;o)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...