onsdag 28 september 2011

Mörk morgon!

Gomorron!
Vaknade en kvart före klockan skulle ringa idag. Trodde först det var mitt i natten, det var ju så mörkt ute.
Jag tycker det är skönt att vakna så här tidigt när jag får vakna själv. Hinner i lugn och ro vakna till liv, läsa lite bloggar, få ihop ett eget inlägg och bara vara en stund innan morgonstressen börjar på allvar.

Idag ska det bli nytt försök att få tag på sista presenterna till Sebastian.
Ett nytt försök att få tag i Emilias tröja ska göras med. Jag vill verkligen få tillbaka den och Emilia vill det ännu mer då det var hennes favorittröja...

1 kommentar:

  1. hoppas ni får tag på tröjan! Ja visst är det skönt med en stund själv på morgonen =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...