måndag 26 september 2011

Pingviner och tokrött!!!

Efter mitt deppiga inlägg forut tog jag mig i kragen. Det går inte att sitta och svulla bort livet bara för att man är irriterad och sur....

Känner mig på mycket bättre humör nu! Hämtade hem Emilia från dagis och sen Sebastian och Oskar från skolan. Tyvärr hittade vi ett mindre monster i skolan men lite god mat motade bort det!
Malin har somnat och resterande, inklusive maken, sitter nu och kollar på Pingvinerna från Madagaskar... Inte riktigt min favorit. ;o)
Själv tråkar jag här i stället i väntan på att det ska bli dags för csi...

Funderar lite på om jag inte borde färga håret...
Hahahaha!!!! Så länge kunde jag hålla mig...
Funderar på lite tokrött...
Fast det är en sak att fundera och en sak att passa i det... Hihihi!
Har ju varit riktigt rödhårig förut med... Men på slutet var det mest bruna nyanser som gällde...
Mycket att tänka på nu... ;o)

Förresten, måste ju berätta. Fick en så fin kommentar idag som verkligen värmde mitt i mitt onda-cirkel-frossande... En av mammorna på dagis tyckte jag hade blivit smal i ansiktet! Precis den sortens komplimang jag behövde idag när jag kände mig nere!
Vågen visar på minus ett kilo men som jag skrev tidigare så känner jag mig fräschare!

En uppriktig uppdatering är gjord...

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt minus kilo, bra jobbat.
    Svar: Jo men jag låter också bli att "svara" om jag inte har tid. Fast jo ibland blir jag lite irriterad om ingen kan "svara" när jag har tid ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...