tisdag 27 september 2011

Mest tummen ner..

Jippi... Somnade lagom till upplösningen av csi igår... Lagom kul att bara missa det liksom.. :-S ;o)

Vaknade ganska pigg idag och fick upp ungarna. Malin kändes lite varm så jag ville kolla hennes temp i fall hon hade lite feber... 39,1... Med andra ord en aning mer än liiite feber som jag trodde... Får bli en lugn dag alltså...

Fast jag skulle behöva komma iväg på lite shopping med... Har en blivande nioåring här hemma som nog vill ha lite födelsedagspresenter... Får se om jag lämnar Malin en sväng till Tony sen och ger mig av lite...


Andra mindre kul var att hitta alla nya facebookförändringar idag... Är det nån som vet om man kan få bort det nya med topphändelser och senaste i mobilen...? Stör mig på det... ;o)

3 kommentarer:

  1. Jag är SÅ less på FB nu. Tur jag inte orkar använda det så jäkla mycket.
    Fick du svar från Underbara barn eller?

    SvaraRadera
  2. Det värsta är ju att jag är sån som är online typ hela tiden.. :-S ;o)

    Och nä, men såg att fler undrade med...

    SvaraRadera
  3. Facebook klarar inte av den enkla uppgiften att redovisa händelser i kronologisk ordning. Företeelsen "topphändelser" innebär att jag själv inte kan följe ett flöde i tidsföljd utan tvingas läsa gamla inlägg före de nya. Jag hoppas att facebooks nya konkurrenter lyckas bättre.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...