torsdag 11 augusti 2011

Vackert!

Yups, jag tycker att moln är vackra. Dessa är dessutom mörkare än det ser ut på bilden.

Men jag hoppas inte det är regn i dom. Inte nu i alla fall. Om en si så där fem, sex timmar kan det väl vara okej. Det är så tråkigt att behöva sitta inne med tjejerna under färd. :-S

Idag har grabbarna lämnats hos farmor och farfar. Deras resa skulle gå till Utö. Till Oskars stora lycka!
Jag, Tony och tjejerna åker ut till Korpen och så kommer grabbarna dit så småningom. :-)

Jag hoppas på tid att läsa, en massa sol och badväder och mys med min make!

Nu börjar nedräkningen med... Den 27:e är det dags! Då ska jag kryssa!!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig plan!
    Här vräker regnet ner :(
    Så det får bli film och slappa i eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Häftiga moln här i gränna var det också häftiga moln naturen kan verkligen underhålla oss på sitt eget lilla vis

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...