onsdag 10 augusti 2011

Oväder?!?!

Hela dagen har det skrivits en massa om oväder, regn, åska och blixtrar på facebook.
Vi har haft uppehåll till för en kort stund sen och sol till och från.

Himlen öppnade sig här, det vräkte ner regn. Nu regnar det mycket lättare och är mycket ljusare ute.

Men inte har jag hört åskan och inte sett blixten och inte sett vinterovädret....

Däremot har både diskmaskin, tvättmaskin och elvisp gått varma... Rent blir det och rabarberkakan står och väntar på att ätas. :o)

3 kommentarer:

  1. härhar det dundrat och blixtrat och spöregnat. till och med så man såg blixten och hörde regnet på taket i skhlm.

    SvaraRadera
  2. Här i gränna har det varit riktigt höstigt hela dagen dock ingen åska men regnigt och blåsigt nu ska jag göra något som jag hört att en klok kvinna gör när det är mörkt och höstigt....tända värmeljus!!

    SvaraRadera
  3. Andrea - oj, då var det rejält oväder!

    Virre - visst blev det mysigt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...