fredag 19 augusti 2011

Lugnet lägger sig...

Lagom till vi funderade på att börja med middagen kom regnet... Inga stora mängder men ihållande...
Tony grillade köttet och så åt vi nere i båten sen.

Ungarnas humör, i och med att vi gick in, har varit jobbigare än regnet... :-S
En efter en har dom nattats och det är bara Emilia kvar nu... Så jag har gjort mig en kopp te, tänt lyktan och äntligen lägger sig lugnet i båten.
Utanför är det dock tvärtom, inget lugn lägger sig där nu. Vinden har ökat på och vi kommer gungas till sömns i kväll...

Hoppas på bättre barnhumör och väder imorn. Då ska jag mumsa kräftor!!! Och se om nåt av barnen vågar prova på. :-)

Ha en trevlig kväll och njut av lite tända ljus! <3

3 kommentarer:

  1. Ja det är faktiskt mysigt att börja tända ljus igen ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att bli vaggad av en båt! Sover väldigt bra på sjön! Vår familj brukar lätt sova 10-12 timmar när vi är ute och seglar.
    JA, visst är det härligt med ljus!
    Ha en fin helg!
    ses på kryssningen :-)

    SvaraRadera
  3. Lindisen - visst är det!!!

    Linda - Ja, det är härligt att vaggas till sömns! Och visst är det nåt speciellt med att sova i båten!
    Och kul att vi ses på kryssningen!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...