tisdag 16 augusti 2011

Lilla rosa åter i bruk, fotboll och en jäkla massa tvättmedel....

Har haft en sån där "orkar inte blogga-dag" idag.... Det gick just över. ;o)

Maken är hemma igen och jag har njutit av hans sällskap.
Medan vi väntade hem honom i morse gick (cyklade och sparkcyklade) jag, Sebastian, Oskar och Malin Hälsans Stig efter att Emilia var lämnad på dagis!

Känns så bra att börja röra på sig igen! Och från imorn ska Lilla Rosa räknaren på igen. Hon har varit på sommarlov hon med!
Jag har lite dåligt samvete att jag inte bloggade med om mina steg i början av sommaren....
Jag stegade klart min månad, och vissa dagar slog jag mitt eget rekord, andra inte... Men i den vevan hände så mycket annat i livet att stegen fick komma i andra hand.
Men som sagt, jag hade stegräknaren på mig varje dag fram till vi tog semester i juli!!!
Och nu ska den på igen!


Skulle ha kommit ihåg det i morse... För förutom promenaden med ungarna och hämtning på dagis har hela stora familjen varit ute och sparkat fotboll på kvällen!

Shit vad kul vi hade! Jag och Tony med varsin son mot varandra! En aning svettigt blev det med! Detta kommer absolut att upprepas!!!
Har dessutom funderat en del idag... Och andra dagar... På det där med att minska i vikt... Jag har precis alla verktyg, vet precis hur jag ska göra men jag kan bara inte låta bli att äta. För mig är mitt ätande väldigt känslostyrt så jag har bestämt mig för att börja ta tag i den biten nu.

Ett första steg är att hitta alternativ till godis och snacks när ätsuget sätter in. För det fungerar inte med bara en smörgås då. Jag tänker försöka se till att ha en massa goda frukter hemma att ta till och sen, så småningom försöka jobba bort hela ätbehovet när känslorna svallar...

Dessutom har jag bestämt mig för att nu ska portionerna inte vara för stora längre! Det är skitsvårt men jag ska verkligen försöka!!!

Avslutar med att berätta att jag ska få buzza Vanish!!!

Mitt buzzadorpaket kommer innehålla 
  • Vanish Oxi Action Pulver
  • Vanish Crystal White Pulver
  • Vanish Extra Hygiene Pulver
  • Vanish Oxi Action Gel
  • Vanish Crystal White Gel
  • Vanish Förbehandlarspray
  • Vanish Soffa & Matta spray
  • 10 samples med nya parfymfria Vanish Oxi Action Pulver att dela ut
Som ni ser kommer jag få prover att dela ut så hojta till om ni vill ha en!!!
Vill du också få en chans att få hem och prova en massa roliga produkter?

Registrera dig på Buzzador du med!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in
i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj
så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig
(mitt användarnamn som buzzador är l2k).
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.

3 kommentarer:

  1. jag ska oxå buzza vanish! Kunde fan inte komma mera lägligt!

    Du klarar det Linda, jag vet det! Alltså din viktkamp. Bara du mår bra, försök se de som målet- att du ska må bra och inte bara rasa i vikt.

    Har du testat keso som mellanmål? Finns ju de där nya smaksatta. Ingen aning om de är goda?
    Keso på knäckebröd med en skiva kalkon, advocado o örtsalt? Mozarella med tomat o örtsalt på knäcke?

    SvaraRadera
  2. åååh om du vill får du gärna skicka hit ett prov på vanish ;)

    SvaraRadera
  3. Maria - självklart!!!

    Linda - jag har inte riktigt kommit på det där med att äta keso på smörgås. Men jag gillar keso.
    Och ja, jag ska klara det den här gången!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...