onsdag 25 maj 2011

Min utmaning och Lilla Rosa

Jag har fått chansen av Stegräknare.se att prova en för mig ny modell på stegräknare nu på slutet av Willvin Walkers och så kommer även min utmaning med mig själv med i bilden där!
Eftersom bara första veckan av Willvin Walkers blev en riktigt superbra vecka stegmässigt så har jag gjort en utmaning med mig själv - att jag ska stega bättre än jag gjorde under tävlingen kommande månad!
Till hjälp kommer jag ha barnen med!
Dels kommer jag att jämföra stegräknarna lite med varandra då det är helt olika modeller, dels kommer barnen få låna den gamla och stega mot mig! Just den biten ska bli roligast!!!

Idag är sista dagen av Willvin Walkers och det känns lite trist. Så känn er fria att hoppa på min utmaning med mig. ;o)

Den nya räknaren då? Jo, det är en Silva Ex3 Plus Colour i den fina färgen ROSA!
Dessa funktioner har den, förutom att det går att vända den åt vilket håll du vill.
- Stegräknare

- Distansmätare
- Kaloriförbrukning
- Automatiskt tidtagning
- 7-dagars minne
- Motionsbarometer
- Klocka
Och så ingick det en bekväm halsrem!

Det bästa med denna stegräknare, i mitt tycke, är att den går att hänga runt halsen eller stoppa i fickan!! För mig som sällan har fickor och har fått fiffla och hålla på och stoppa stegräknaren i trosorna och ha mig är just den biten guld värt!!!

Plus att jag nog satt stegräknaren lite fel när den hamnade i troskanten... För redan igår gick Lilla Rosa i kapp den gamla blå trots att det skiljde 2000 steg från början!

4 kommentarer:

  1. kul, lycka till =) Men nope jag hakar inte på. Jag stegar mycket bättre utan räknare har jag märkt, utan att känna press från andra =) Men håller tumamrna för dig och ditt stegande, du lär vinna över kidzen =)

    SvaraRadera
  2. det fixar du! jag tror på dig! du kommer bli bättre än bäst och för qtt vara sista dagen med stegande på willvin walkers för min del så sitte rjag oerhört mkt still SHAME ON ME!

    SvaraRadera
  3. Tänk på att den nollställer vid midnatt. Så du kollar stegantalet innan dess. :-)

    SvaraRadera
  4. Linda - hihi... Och nja, tror nog inte jag vinner över barnen. ;o)

    maria - Tack!!!! Ja, inte blir det nåt stegrekord för mig idag heller...

    Martina - jodå, har koll på det! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...