måndag 4 juli 2011

Det där med att ta sig i kragen...

Hmm... Är nog lite segare idag än jag trodde från början... Hängde en tvätt och fastnade sen här... Borde ta mig i kragen och packa dom sista två väskorna... Eller så kan jag sitta här och fnula lite med bloggen en stund till...

Malin sover och doma andra tre bygger lego. Tony är iväg en sväng så det är ganska lugnt här hemma just nu. Skönt!
Fast det gör ju också att det är sååå mycket lättare att fastna här...
Jag skulle ju dessutom ta tag i det där med bakandet. Hittade ett recept på en jordgubbskaka i stället för en paj som jag nog ska prova. Jag gillar när det blir lite sockerkaksbotten än smuldeg... :o)

Nä, nu ska jag verkligen ta mig i kragen! Nånting måste ju bli gjort idag! ;o)

2 kommentarer:

  1. Jordgubbskaka låter inte dumt alls! Måste du lägga upp recept på sen :-)

    SvaraRadera
  2. Receptet kommer sen när jag lyckats släpa mig ut i köket. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...