lördag 16 juli 2011

Skyfall och glassbil

Det sista dygnet i bilder...

Vi funderade på om det skulle märkas om vi bytte var 7,8m långa båt mot en på 15m...!? Nyfiken på vad? Googla på Regina af Vindö 49... ;-)

I övrigt gjorde vi inte så mycket utan hade mest en lugn dag. Det regnade natten mellan torsdag och fredag så det var lagom fuktigt överallt en stor del av dagen.
Lite fika hos morfar blev det.

Ungarna, eller grabbarna, badade lite. Tyvärr sjunker temperaturen sakta nu...

Kvällen blev härlig. Solen kom redan efter lunch och var med hela dagen.

Efter lite gnäll om vakna barn på facebook så somnade alla fyra ganska tidigt och snabbt! Så Tony och jag satt uppe ett par timmar med pappa och Janne. Riktigt trevligt.

Jag hann inte mycket mer än somna innan jag vaknade av skyfall modell värre! Det dånade om hela båten! Som tur va så gick det över ganska snabbt.

Idag är det än en gång blött ute vilket inte är det roligaste med ett barn som bara kryper!
Vi har löst melodikrysset tillsammans och karlarna ger sig på bryggrenovering nu. Sebastian, Oskar och Emilia sitter på en flotte i viken. Det kallas visst att bada. ;-)
Själv sitter jag på land, med Malin i bärstolen, och längtar efter lite mer värme!!! Och lyssnar på glassbilen. ;-)

2 kommentarer:

  1. Låter riktigt trevligt! =) Synd att det inte har varit bättre väder bara.

    - då kör jag nog nästan på vit bakgrund till teckningen! ;) Det kanske blir mest stilrent till era väggar!? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi har det riktigt härligt!!!

    Och åh, spännande!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...