onsdag 27 juli 2011

Så samsas vi...

Gomorron... Eller nåt... Tjejerna vaknade tidigt idag. Suck! ;-)

Ni som ibland frågat hur det är att bo i båt med barnen - det är trångt när nåt eller flera barn vaknar tidigt. Det gäller ju att hålla dom tysta så att inte alla andra vaknar.

Ibland har jag klätt på mig och gått i land med den som vaknat först.
Idag orkade jag inte...

Det har varit varmt i båten i natt och jag har sovit halvdant. Hade varit skönt att i alla fall få sova en halvtimme extra... Ja ja, får väl ta igen det imorn... ;-)

Idag hoppas jag att vinden ökar och vänder så det blir riktigt badvänligt igen.

2 kommentarer:

  1. Det var idag vi lämnar landet min komentar hamnade fel jsg håller tummarna att ni kan bada

    SvaraRadera
  2. Jo då, vi kunde bada lite. Vindarna vände till slut! Hoppas ni fick en bra resa hem!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...