torsdag 28 juli 2011

Operation sanering

Efter några väldigt varma dagar, lika varma kvällar och väldigt varma nätter behövde madrasser, täcken, lakan och kuddar luftas idag. Jag plockar och har mig medan Malin fick lite att riva med uppe i sittbrunnen. ;-)

Jag hade dessutom tänkt ge mig på durken i sittbrunnen. Vi har en trall där som älskar att gömma skräp under sig... Det är lagom med sol idag för att ge sig på det projektet.

Annars i övrigt ska det nog bli lite bada idag. Vinden har vänt och algerna försvann. Sååå skönt!!! Ännu skönare eftersom jag var i farten hela dagen igår då jag och Oskar följde med mamma och pappa för att handla lite.

Måste ju berätta... Häromdagen kröp Malin omkring borta vid brasan som hon brukar och ibland tar hon chansen och tar sig ner till vattnet. Och just den dagen fortsatte hon ut i vattnet!!! Tur i oturen så hade hon regnkläder på så det räckte med att ta av dom... Knasungen älskar att bada!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...