måndag 18 juli 2011

Piratskepp och stora barn

Grått väder, morgontrötta barn ( i alla fall två av dom...) och en pigg mamma! Känns helt okej med dagens väder då tvätthögen är stor efter tiden på sjön.

Bortsett från tvätthögen tänkte jag dessutom rensa och fixa i tjejernas rum. Det ska förberedas för en ny säng till Malin. Min lilla mini börjar bli stor, hela ett år på torsdag!

Dessutom tänkte jag rensa bort en del bebisleksaker och i stället låta tjejerna få in duplo i sitt rum. Grabbarna leker inte med det lika ofta längre, utan mer med smålego.
Vi får se hur långt vi kommer. :-)

Hörde dessutom att Pirates of the Caribbean-skeppet ligger sin sista dag i Stockholm så man kanske borde åka dit och kika...? ;-)

Ja, ja, dagen blir nog bra!

Gör du nåt spännande idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...