lördag 30 juli 2011

Hemgång

Förmiddagen idag har fyllts av en massa packande.
Imorn väntar kalas så färden går hemåt idag.

Från början hade vi tänkt att jag och barnen skulle ha åkt hem och Tony varit kvar men han och grabbarna har blivit ivägbjudna på äventyr under kommande vecka så vi måste hem och tvätta först.

Jag och tjejerna blir kvar hemma. Fast jag funderar på om jag ska våga mig på att åka till korpen själv med tjejerna... Vi kommer ligga på mamma och pappas båtplats i veckan och jag är inte lika säker på den vägen...
Vi får se...

Vad som är bestämt är i alla fall att jag ska dricka jordgubbsdrinkar med Sofia! Och så ska jag åka och snusa bebis. Min äldsta vän fick en liten son igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...