fredag 22 juli 2011

Dagen efter dagen före...

Ja, det var fullt ös från morgon till kväll igår.
Det förbereddes och fixades hela dagen och på eftermiddagen kom Martina med barn. Lagom när magarna började kurra kom Skrotmamman med sina barn. Bara minuterna efter det kom barnens moster, morbror och kusin.

Vi mumsade taco, barnen tjoade, det åts tårta och i alla fall jag hade en väldigt trevlig kväll!

Tjejerna fick en massa fina presenter och somnade lyckliga!!!

Idag packas det igen. Nästa kalas väntar på Korpen.
Men det känns som om vi går på sparlåga idag... ;-)

Vad gäller nya designen på bloggen är jag medveten om att den för en del fungerar felfritt medan den inte fungerar alls för andra.
Skrotmamman har erbjudit lite hjälp med felsökning och håller på för fullt i detta nu.
Därför får det vara struligt lite till...
Men mobilversionen ska fungera felfritt... :-P

Jag avslutar med en efterlysning - vem har stulit min fredagssol?!?
Ha en bra dag! ;-)

2 kommentarer:

  1. Tack för igår!
    Trots mindre trevlig avslutning av kvällen för oss och dottern...suck! När jag bett dig om handduk så insåg jag att du ju skulle behöva komma tillbaka med den också..och alltså se eländet.
    Men du stod ju till o med kvar! Imponerad!
    Och du, ja, gottepåsen hade ju kanske varit en bra idé i det där hysteriska läget..innan...
    Hon tvärsomnade iallafall så fort vi börjat rulla igen.
    Och maken satt med huvudet halvvägs ut genom fönstret hela vägen hem :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att det finns dom som reagerar värre än mig. Å andra sidan slapp jag va med precis när det hände.
    För mig är det dessutom ett sätt att bearbeta istället för att förvärra.

    Hoppas dagen idag är bättre!!! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...