söndag 24 juli 2011

Äntligen är det dags!!!

I dag är det äntligen dags för Emilia att få fylla fyra år!!! Som hon har längtat!

Tänk att hon redan blir fyra år! Tiden går fort. Min lilla stora tjej. Fullt ös mest hela tiden!

Det är planerat för kalas här ute idag. Just nu blåser det halv storm och kommer skyar med regn mellan varven... Håll tummarna för att det blir bättre fram på dagen.

Jag sitter uppe med en extra morgonpigg Malin. Hör att det sakta men säkert börjar vaknas till liv i ruffen... Skönt, jag är hungrig! ;-)

Och det räcker faktiskt inte med att det är Emilias födelsedag idag. Det är Kristina-dagen idag med och vi är fyra Kristinor här ute. :-)

Firar ni namnsdagar?

3 kommentarer:

  1. nej , inga namnsdagar det är onödiga komihågmåsten.ha en kul födelsedag

    SvaraRadera
  2. Grattis emilia cazper bryr sig inte alls om sin födelsedag det tycker jag e trist älskar att fixa sånt tuvär

    SvaraRadera
  3. matts - ja, ungefär är det så här med. Vi firar en namnsdag och det är just Kristinadagen. Det är ju lite skoj att få äta tårta mitt i semestertider.

    Numera blir den inte firad på samma sätt då dottern fyller år samma dag. :o)

    Virre - det kommer säkert!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...