söndag 19 juni 2011

Vilken morgon!

Vaknade av Emilia, som sovit i Sebastians säng i natt, vid åttatiden!
Grabbarna är ju som bekant på läger i helgen. Emilia satte sig att se på tv och jag drog mig en stund. Tassade upp och satte mig här sen.
Nattens regn uteblev men tyvärr verkar det bli ihållande regn under dagen. Hoppas att scouterna inte får allt för tråkigt nu!

Malin och Tony sover fortfarande och klockan är nio!!!
Fast å andra sidan sov inte Malin så mycket igår så... ;o)

Jag passade på att ta ett mindre städrace igår och plockade och fixade lite så det kändes lite extra bra idag när jag vaknade!

Nu skall det fixas lite frukost, magen kurrar för fullt och sen funderar jag på att fixa klart grabbarnas rum. Vi har inte hunnit få bort Sebastians gamla säng ännu eller möbler på plats igen. Känns som en bra aktivitet idag. Dessutom ska tjejernas rum städas ordentligt igen. :o)

Får se om Sofia fortfarande känner sig lockad av att komma hit och få naglarna lackade med... Vädret lockar ju inte direkt till att gå ut. ;o)

Vilket faktiskt påminner mig om att jag har den perfekta maten att laga till hemma... Så jag ska nog chockera maken med att laga middagen.
Jag är ju med i Buzzador och senaste kampanjen är för Knorr Bag of Taste. Jag har förstått det som att man stoppar in kyckling i den påsen och häller på kryddan, skakar lite och sen in i ugnen. Låter som lagom avancerad matlagning för mig. ;o) Ska kolla in det där bättre i eftermiddag och återkommer med vad jag tycker! Måste bara bestämma mig för vilken smak jag ska testa först. :o)
 
Vill du också få en chans att få hem och prova en massa roliga produkter?
Registrera dig på Buzzador du med!
 
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in
i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj
så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig
(mitt användarnamn som buzzador är l2k).
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.

2 kommentarer:

  1. Här ska vi testa paprika påsen idag :)
    BBQ, testades på jobbet i torsdags och den var riktigt god !

    SvaraRadera
  2. Spännande! Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken sort det blir. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...