torsdag 23 juni 2011

Vilken härlig dag...

Ja, jag var ironisk... Lika ohärligt som gårdagen slutade har denna börjat, dvs trotsiga barn deluxe. Lägg på lite ihållande regn och trång båt.
Migränen hotar.. . Men peppar peppar har ungarna gått ner lite i varv nu. Tony och jag skär till en ny madrass till oss och Malin ska sova. Känns som att det i alla fall kan bli en härlig dag.

När vi är klara med madrassen tänkte jag utforska ön lite. Vattnet är uppe i nästan fyra decimeter över normal nivå, ängen en sjö och stigarna lika dränkta dom... Blir nog en blöt midsommar! ;-)

2 kommentarer:

  1. hoppas barnen är lite trevligare nu och att regnet lugnar ner sig. här fullkomligt öser det ner blandat med blåst, riktigt höstväder!

    kan du inte lägga upp mer bilder på båten, hur ni bor osv. tycker det är spännande =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer bilder på båten, jag lovar... Dock missade jag att ta nu i helgen som var...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...