fredag 24 juni 2011

Välbehövlig paus och sol!

Gårdagens kaos försvann med regnet och lika strålande som vädret var, var mitt humör med till slut!

Grabbarna fick tälta med sina kusiner vilket Emilia tycker är såååå orättvist! Och tänkte inte alls vara rädd. Sötnosan!

Detta innebär att Emilia fick ruffen helt för sig själv i natt! Dessutom somnade båda tjejerna först vid tio igår så Tony och jag njuter av tystnaden nu!

Idag väntar det sill-lunch med nyrökt lax, vi ska klä och dansa runt midsommarstången, gemensam fika för alla som är här och till kvällen blir det dans på dansbanan.

Hur firar du/ni midsommar? Några måsten som inte går att fira utan?

2 kommentarer:

  1. Det enda måste:t jag har är att man inte MÅSTE fira ;-) Men jag uppskattar sill och potatis. Sitter och funderar på om jag ska hitta på något med barnen, och vaaaaad.

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter som ett bra måste! Och vet ju nu i efterhand att du fick en fin midsommar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...