onsdag 15 juni 2011

Blogger, datorer + Linda = kaos


Suck säger jag bara!
Det går verkligen inte som jag vill just nu!

Widgets med korrekt inställning och som ser okej ut i mobilen ser absolut inte okej ut i datorn...

På facebook måste jag huxflux göra nån j*kla säkerhetsgrej varje gång jag postar en länk och det blir ju ett par stycken om jag ska uppdater bloggen i Bloggisarna....

Och inte lyckas jag fatta det där programmet som ska vara enklare till twitter eller ladda hem twitter i mobilen! Hur jag än gör så funkar det inte. Har försökt i flera dagar nu...

Så frågan är om det kanske är dags att lägga ner det här med dator, blogg och mobil ett tag? Näe! ;o)

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...