torsdag 26 maj 2011

Stora och små äventyr på g...

Yups, som jag skrev i morse ska jag på två äventyr fram över. Eller, minst två, men det är just två som det handlar om nu.

Det är ett lite mindre och ett lite större.

Vad jag ska göra? Jo, på måndag ska jag på en spotting med Spot and TellPrimewineBar där vi ska få prova Casas Patronales i tre olika färger - vitt, rött och rosé. Ska bli riktigt roligt! Dessutom är det lite extra skoj då jag vet att det druckits i min omgivning men jag har själv inte provat det ännu.
Till vinet ska vi dessutom serveras lite goda tilltugg! Och är det samma kvalité på dryck och ätbart nu som förra gången jag var där så kommer det bli en riktigt bra kväll!
Men det är inte den enda spottingen jag ska på fram över. Jag har fått äran att ta med mig min vän Sofia och åka med till Skedvistrand tillsammans med Spot and Tell!
En hel helg (10-12 juni) i glada människors sällskap på en plats som ser ut att vara riktigt härlig på bilderna!
Vi får resan med allt som staplas nedan, och som tack bjuder vi på våra kommentarer på facebbok, i bloggar och på twitter. Och ja, snacket lär ju gå. ;o)

- Boende i fritidshus, ni har möjlighet att ta med vän/partner. (jag valde då Sofia ;o)
- Välkomstdrink med tilltugg.
- Frukost lördag och söndag.
- Lunch lördag.
- Middag på lördag kväll.
- Kajak/kanadensare, bastu, inomhuspool, slå golfbollar.
- Uppleva nya spännande produkter som tagits fram av svenska innovatörer.
- Vi ordnar med gemensam transport Stockholm ToR för er som inte vill åka egen bil.
- Andra överraskningar!

Hur härligt låter inte detta?!? Och jag måste säga, att förutom chansen att få en sovmorgon (hoppas jag ;o) så tycker jag att det där med kanot låter vääääldigt lockande!

På Spot and Tells hemsida står det så här om Skedvistrand
Skedvistrand ligger precis vid mötet mellan Bergslagen och Mälardalen, 150 km väster om Stockholm och 20 km norr om Köping. Villorna som vi kommer att bo i har 2 sovrum med totalt 4 bäddar, vardagsrum, modernt kök och badrum. Samtliga villor har också en öppen 16 m² terrass med tak och utsikt över Skedvisjön. Dessutom finns det tvättmaskin och torktumlare i varje stuga!

Dessutom är varje stuga 80kvm stor. Det är lika stort som hela vår lägenhet!!!


Det ska verkligen bli superskoj och jag ser fram emot detta med stor glädje och nyfikenhet!

10 kommentarer:

  1. Wow vilka roliga aktiveter du har framför dig! Kul! Och hoppas att det blir precis så bra som det låter! Fast det blir säkert ännu bättre! ;)

    SvaraRadera
  2. åååh va jag längtar =) så glad att du valde mig också!!! :-D
    Det ska bli sååå härligt och skoj!! Kram gumms <3

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du hittade till mig :) Blir ju faktiskt roligare om man har lite koll på övriga deltagare! Har du hittat fler?
    Det ska verkligen helt galet skönt att få komma iväg en hel lång helg, utan barn och man, och bara rå om sig själv! Snacka om lyx!

    Ha det så bra, så ses vi om några veckor ;)

    SvaraRadera
  4. Å det där låter inte helt fel :) Hoppas ni får en trevlig vinprovning och sedan en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  5. alfvan - Ja, det ska bli såååå spännande!!!

    Sofia - det ska bli skitkul!

    Sara och busungarna - ja, det är ju lite skoj att se i förväg vilka man kommer träffa. :o)
    Och jaaa, en helg där man kan vara bara sig själv känns lockande. :o)

    Marie-Louise - tack! Jag är riktigt spänd inför båda!

    SvaraRadera
  6. Nämen till och med tvättmöjligheter!
    Du kanske ska ta med en extra bag med kläder och passa på att tvätta dem och spara lite el därhemma haha ;-)

    SvaraRadera
  7. Jag ska med dit, gud vad skoj!! Men jag har barn med mig och en sambo, men du kanske kan passa ;)

    SvaraRadera
  8. Martina - näe, jag ska bara njuta och inte tänka på vardagen. ;o)

    Fnulan - Hehe... Nä, den här helgen passas inga barn. ;o) Och jätteroligt att ännu fler som ska med dyker upp!

    SvaraRadera
  9. Vad kul. Jag ska faktiskt också åka med dit :
    Läste dock att man skulle dela stuga med ett annat par, får väl se vem man hamnar med :)

    Ha en härlig lördag.

    SvaraRadera
  10. Ja, jag såg på fb att du skulle med... ;o) Skojs att hitta fler och fler. Och ja, det ska bli spännande att se vem man får dela stuga med.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...