tisdag 31 maj 2011

Måndagslista ♥ vecka 22

Efter att ha lyckats glömma bort måndagslistan under två veckor kommer det nu en ny här... Dessutom kommer den en dag sent... Blogger ville inte posta när det var planerat. Men, men... Här kommer det i alla fall. :o)

Idag måndag är jag glad för att
- det är sommarvarmt ute efter helgens vår/höstväder!
- Malin har tand nummer 5 på väg ut. Hon blev dessutom godkänd på bvc förra veckan!
- sommarlovet är här redan nästa vecka!!!
- jag ska få åka på en weekend med en massa äventyr!
- balkongen börjar få den ordning jag vill ha!
- Emilias nätter utan blöja går bara bättre och bättre!
- Oskar är numera så van vid sina glasögon att det inte bråkas om dom längre. Känns riktigt bra för jag misstänker att han kommer ha dom resten av livet. ;o)
- det snart är midsommar!!! Vi kommer dessutom fira lite dubbelt då. :o)
- Sebastian har fått en massa beröm i skolan!
- jag har en underbar man! ♥ Han är lite extra underbar nu när han låter mig rymma en hel helg!
- jag har fått nya följare här i bloggen! Jätteskoj! Och än en gång, välkomna!
- sommaren känns positiv!!!

Tanken är att listan ska peppa inför kommande vecka och det är JennyN som ligger bakom. Gör en lista du med vetja. Vad är du glad för den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...