torsdag 21 april 2011

Vinst och blöjfritt!

Börjar med att berätta om den fina vinsten som kom igår! Jag vann ett påskägg inne på Hjärtats rum's facebooksida i helgen!
När jag öppnade paketet igår låg det inte bara ett superfint påskägg där i utan det låg också jättefina påskservetter, ett äggformat ljus och en ask tändstickor som matchade ljuset i. Tack så jättemycket Hjärtats rum för vinsten !!!

I går kväll var Sofia över en sväng. Trevligt! Va ett tag sen vi träffades.

Och dessutom - Emilia meddelade igår att hon tänkte sluta med blöja på natten. Så visst fick hon det. Och natten gick jättebra!!!! Olycka dock när hon vaknade fast det överlever vi. Hon var ju ändå så duktig. Första natten utan blöja!

Idag pratade grabbarna om att dom ska bada med sina kusiner och Emilia ska vara påskkärring på dagis. Blir nog en bra dag!

Måste ju bara visa... Våra gräs(mossa)mattor var riktigt fula och sönderplogade efter vintern. Nu har man lagt på jord i hålorna som blev MEN allt grus och att jord som är bortplogad ligger kvar i stora högar överallt!!! Det ser rent ut sagt förjävligt ut! Och eftersom jag inte ens brukar svära i min blogg borde det säga en hel del...

2 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Va glad jag blir att vinsten kommit fram till dej! Hoppas det ska smaka!

    Vilken mysig blogg du har! :)

    Skön Påskhelg!
    Jennie Hjärtats Rum

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog smaka riktigt bra!! Är nyfiken på fröna men tänkte spara dom till helgen. :o)

    Och tack!!!
    Glad påsk!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...