söndag 10 april 2011

Sol, frukostbullar och demoner

Fick lite sovmorron idag. Det är aldrig dumt! Och vaknade dessutom till strålande solsken. Emilia hade öppnat upp gardinerna så det strålade rätt in i rummet!

Det var min tur att fixa frukost och det mjuka brödet var slut. Jag min klant glömde att handla det igår...

Just då måste nån demon ha tagit mig i besittning för jag ställde mig och bakade!!!

Härom veckan skrev jennyn.se om snabba frukostbullar så dom fick det bli. Tack för tipset! Jättesmidigt och jättegott!


Nu ska vi förbereda oss för eftermiddagens kalas. Adam fyller sex år och det måste vi ju så klart fira! En kort promenad på förmiddagen ska hinnas med också.

Vad gör ni denna härliga dag?


2 kommentarer:

  1. Funderar på en Lakritsfestival men jag vet inte jag...det kan ju bli dyrt om man släpper loss mig på något dylikt...

    SvaraRadera
  2. Väntar på att en kompis ska komma över:
    så blir det en utflykt till någon park med henne o barnen:)
    Ha en bra dag...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...