lördag 16 april 2011

Skansen nästa!

Ungarna tycker att det är underbart trist att åka pendeltåg idag... Grabbarna lyssnar på sina mp3-spelare och är lugna, Malin sitter i vagnen och Emilia har massor med myror i baken.
Vi är på väg till Skansen. Skrotmamman och Skrotbarnen gör oss sällskap i dag. Ska bli riktigt roligt!
Fast jag är lite orolig för att gå ensam med alla barnen även om vi har sällskap.

Vi har haft vår första utmaning redan. Emilia blev kissnödig på tåget redan i Västerhaninge. Så idag var det skönt med dom sex minuters väntan vi har här. Emilia fick kissa på perrongen bakom en sandlåda. Vad gör man inte för sina barn. ;o)

Den lilla stora damen ska dessutom lämna sina nappar på skansen. Återstår att se hur kvällen blir... :-S

Vad gör ni andra för skoj idag?

3 kommentarer:

  1. låter skojigt. önskar vi kunde åka med. får hitta på nåt lungt med mina 3 barn idag istället.

    SvaraRadera
  2. Det var skojigt! Speciellt med sällskapet som dök upp mitt i allt. ;o)
    Tack för gårdagen!

    SvaraRadera
  3. Tack själva! Helt slut, fortfarande. En liten resumé hos mig ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...