tisdag 19 april 2011

Påskhandling.

Bläddrade i morgontidningen i morse och såg att Ica kvantum i Nynäs sålde billigt påskgodis. Så efter att barnen var lämnade på fritids och dagis tog jag Malin och åkte dit. Passade på att handla lite annat med så klart. ;-)
Nu sitter vi och väntar på tåget hem

Från början va det tänkt att jag och alla barnen skulle ha åkt till Andrea & co efter lunch men dom blev sjuka. Vi får istället hålla tummarna för att dom får en frisk påsk.

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på istället. Tänkte ta hand om lite mer tvätt. Min nya grej liksom. ;-)
Kanske skulle ta och stryka mina köksgardiner som bara har väntat typ en månad. Och kanske putsa lite fönster. Passa på. Och i eftermiddag ska jag nog plocka påskris med barnen. Göra lite påskfint. :-)
Hur gör ni påskfint hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...