måndag 18 april 2011

Måndagslista ♥

Idag måndag är jag glad för att
- vi har haft en massa sol sista veckan och det ska fortsätta vara soligt och varmt.
- Emilia har äntligen fått sin cykel fixad och klarar det galant. Med stödhjul dock men dom tänkte jag snart jobba bort.
- grabbarna har påsklov och hinner vara ute på en massa äventyr.
- båtsäsongen närmar sig med stormsteg!
- Malin äter snart i stort sett bara vår mat. Idag åt hon två stora portioner kalops med potatis.
- jag har lyckats tvätta ner mitt stora tvättberg till en liten tvättkorg! Sååå skönt. Dessutom ligger nästan all den rena tvätten redan i garderoberna.
- jag och barnen var på Skansen i lördags och fick härligt sällskap av Skrotmamman & Skrotbarnen och Andrea & barnen plus en bonus.
- Emilia har lämnat sina nappar till kattungarna på Skansen och här hemma har det gått över förväntan utan napp!
- jag har äntligen lyckats ta mig i kragen och lyckats börja spara mina naglar igen.
- till helgen är det påsk!!!
- självklart även min man och mina underbara barn! ♥


Tanken är att listan ska peppa inför kommande vecka och det är JennyN som ligger bakom. Gör en lista du med vetja. Vad är du glad för den här veckan?

2 kommentarer:

  1. Var det kattungar i det där glashuset?!
    Jag tittade inte in men blir det inte lite varm för dem nu när graderna ökar?

    SvaraRadera
  2. Nä, det va ju inte det. Men det stod att det var till kattungarna. Jättefint.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...