onsdag 20 april 2011

Maskrosor och sill

Hittade dessa maskrosor igår, den 19 april. Härligt!

Halva "arbetsveckan" har passerat. Tiden går fort!
Grabbarna ska till fritids idag och Emilia till dagis. I eftermiddag blir grabbarna hämtade av sina kusiner.

Själv ska jag väl än en gång försöka ta tag i dom där köksgardinerna igen. Kom inte så långt igår. Så nytt försök idag.
Ska lägga in lite påsksill också. Och funderar på om jag ska baka något med...

Nån av er som har tips på en påskdessert?

2 kommentarer:

  1. Nä..... men allt med choklad är gott. Bambi skrev något om "Death by Chocolate" lät supersmarrigt!

    Jag gillar också maskrosor, tänker på den där sången:
    "Jag lät alla mina maskrosor finnas,
    Fast jag vet att de kallas ogräs och bör rotas ut
    Men det är så skönt att sitta och minnas,
    Små solar i gräset när sommar'n är slut..."

    //Hon som kan enormt mycket vis-texter men absolut inga "moderna låtar"

    SvaraRadera
  2. Åh, måste nog kika in och Bambi. Lät spännande.

    Och vilken fin text!!! Jag tycker maskrosor är väldigt vackra!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...