fredag 25 mars 2011

Sitter på tåget. Ovanligt va? ;-)
Ska iväg till Långbortistan och passa lite Skrotbarn.

När jag byter tåg går det ett par gymnasietjejer framför mig. Klädda som så många andra i samma ålder - kort skinnjacka, handväskan stor som en mindre bag (nä, jag gillar dom inte), mössa och så långt är det okej. Men sen är det pösiga mjukisbrallor och tunna somriga tygskor till.
Jag säger inte att jag klär mig superbra och jag går gärna i mjukiskläder. Det är just kombinationen jag tycker ser lite rolig ut...
Och sen förstår inte jag ett skomode med tunnaste sommarskon när det är minusgrader ute...

Jaja... Min reflektion...

I övrigt känns väl livet lite så där idag... Trött och ont i huvudet fortfarande, efter gårdagens monsterbesök.
Hittade lite tips och råd på nätet igår som är värda att testas. Återstår att se om det funkar.

Ikväll ska nya våffeljärnet invigs!

Jo, just det. Bvc igår. 8 månader, 6880 gram och 69 cm. :-)

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...