måndag 28 mars 2011

Måndagslistan ♥

Idag måndag är jag glad för att
- solen är framme väldigt ofta även om temperaturen uteblir.
- Malin var till bvc förra veckan och växer så fint så. Dessutom har hon börjat ställa sig upp mot möbler och sakta sakta börjat komma på hur hon ska ta sig fram stående. Men nä, inget krypande ännu.
- sommartiden är här! Vi går mot ljusare tider!
- vi idag ska få härligt middagsbesök!!! Väldigt efterlängtat sådant med!!!
- trots alla stora mängder trotsmonster vi har hemma har vi ändå ljusglimtar mitt upp i allt!
- jag var hos dietisten idag som gav en del bra svar och startade en hel del bra tankegångar!
- Sebastian är frisk igen, om än dunderförkyld!
- Oskar har kommit på att kramas är mysigt igen!
- Emilia nog faktiskt har börjat fundera lite mer seriöst på det där med att sluta med napp. Me likes! :o)
- jag har en sån underbar man som finns där i vått och torrt! 

Tanken är att listan ska peppa inför kommande vecka och det är JennyN som ligger bakom. Gör en lista du med vetja. Vad är du glad för den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...