måndag 28 mars 2011

Ge mig vår!!!!!


I tisdags morse tog jag den här bilden. Snön har börjat smälta bort ordentligt och just den dagen hade vi strålande solsken och över tio grader varmt! Njöt hela dagen.

Vi fick behålla solen men inte värmen. I lördags var det inte mycket snö kvar men graderna låg mest under nollan nattetid och strax över dagtid.

Igår snöade det!!!! Det var vitt ute. Visserligen bara ett tunt lager men va sjutton?!? Det är sommartid nu! Ge mig vår!!!!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. hajj!
    ja fy!! jag vill med ha vår nu! nog med snö!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är jag med trött på vinter och vinterväder!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...