lördag 12 mars 2011

Glada äventyr och besviken på posten...



Jag och Emilia sitter på pendeltåget till stan. (observera Dom nymålade naglarna och glittret på ögonen! ;-) Vi ska äta lunch tillsammans innan jag lämnar över henne till mormor och morfar för att gå på bio och sova över hos dom.

Själv ska jag vidare och träffa upp Skrotmamman och Martina. Vi ska åka förbi kyrkogården där Martinas lilla ängel vilar.
Det var länge sen jag var förbi där nu...
Från början var det meningen att vi skulle ha gått på genrepet till stora finalen tillsammans men den som skickade biljetterna gjorde misstaget att lita på postgången... Stort, stort misstag.... =(
Jag skulle ha fått paket med posten igår med... Inte heller det dök upp som det borde ha gjort.
Vet till och med folk som har missat läkarbesök på grund av att posten kommit för sent!!!

I alla fall, även om det inte blir globen så blir det tjejkväll! Hemma hos Skrotis. Med melodi-final! Ska bli skojsigt värre!
Jag ska sova kvar för att lättare kunna hämta hem Emilia imorn.

Hoppas ni alla får en bra lördag!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

  1. Posten är under all kritik! Inte första gången heller!

    Sist jag postade viktiga saker så skickades det i 5 (!) kopior, en till varje enskild "person" där det står alla som ska ta del av den. Just för att ingen ska kunna säga: "Men något sådant har vi inte fått"............


    Ikväll, tänk Tacos (blir ju jag som gör maten, inte gubben, så då blir den enkelt ;-)) och gästsoffa från glada 80-talet omgiven av massa roliga blinkade, låtande och lysande leksaker.
    Haha, men de brukar vara tysta på nätterna.

    Alternativt en barnloftsäng med Skrot-Fia ;-) Tror inte gubben blir så glad om du knör ner dig mellan oss, även om det är en 180 säng! *fniss*

    SvaraRadera
  2. Men så tråkigt med posten ,visst jag gillar inte heller till 100% men vissa saker är ju VIKTIGA hoppas ni får trevlig kväl ,själv får jag titta från jobbet då det står 14,45- 22,00 i kalendern
    //kram

    SvaraRadera
  3. Skrotis - jag som trodde jag skulle skavfota med dig ju. ;o)
    Tacon va supergod!

    Beatrice - hoppas du får en trevlig kväll trots jobb!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...