söndag 13 mars 2011


Denna härliga syn mötte mig vid Skogskyrkogårdens tunnelbana igår. Påskris! Kanske lite tidigt. Fast det är inte första påskriset jag ser i år. Sabis i Haninge hade redan för ett par veckor sen. Men fint är det i alla fall!

Jag mötte upp Martina och Skrotmamman vid kyrkogården och vi åkte vidare för lite shopping innan vi hamnade hemma hos Skrotmamman.
Lite tjo och tjim med barnen och sen dags att laga middag. Skrotmamman valde en hit - taco. Mums!!!


Vi alla var lika proppmätta när maten var slut... Men det tog inte slut där.

Eftersom Skrotmamman har äran att fylla år nästa vecka och dessutom fylla jämnt var vi ju tvungna att fira henne. Jag och Martina fixade efterrätten och smugglade paket. ;-)


En extra kletig kladdkaka. Med grädde! Mums! Fast ingen av oss orkade speciellt stor bit. ;-)

Vi tittade på finalen av melodifestivalen. Så bra man nu tittar, när alla tre satt med varsin mobil plus en dator på det. ;-)
Vad jag tyckte? En helt okej låt men inte en favorit. Återstår att se hur det går i europeiska finalen.

Efter finalen tackade Martina för sig och Skrotis och jag kollade film. 1408. Båda med täcke för ansiktet och rejäl hjärtklappning. ;-) Helt okej film. Psykologisk... Sevärd.

I natt har jag sovit på Skrotmammans bäddsoffa. Den va skön och jag vaknade till strålande solsken.

Nu, i skrivande stund, på väg att plocka upp Emilia är det mer grått ute. Men ändå en behaglig temperatur.

Tack för igår, och idag, tjejer!!! Repris tack!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Gärna repris! :-D Med allihopa, men jämt blir det inte på tio år än. För min del iaf......

    Ang Room 1408 (eftersom det var 4:e gången jag såg den vågade jag se hela, utan att skrika) men jag tror att det blir mer rättvist till filmen MED volym på ljudet. Lol!

    SvaraRadera
  2. Nämen tjejer! Det var ju tur för er att jag inte var kvar då. Inte hade jag gått med på att titta utan ljud inte haha

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...